+32 (0)2 895 67 90 info@in2cloud.be

Into.care maakt gezondheidszorg beheersbaar met zijn zeer gebruiksvriendelijke en intuïtieve app in de zorgsector.

Meer zorg
  • 66% minder administratie
  • 90% minder trainingstijd
  • Tot wel 20% optimalisatie waardoor meer tijd voor kwalitatieve zorg
Volledig beveiligd
  • Iedere mobiele assistent wordt gepersonaliseerd, beheerd en beveiligd via MDM (Mobile Device Management) waardoor je zelf beheert welke apps wel of niet op de toestellen worden toegelaten
  • GDPR gecertificeerd
  • HIPAA compliant
  • 98% White Wire
  • VSB geattesteerd
Onze troeven
  • Het into.care platform kan aan verschillende gegevensbronnen gekoppeld worden aangezien “in the cloud”
  • Into.care is een cross-platform oplossing : de app kan zowel op desktops, smartphones als tablets gebruikt worden
  • Alle platformupdates zijn inbegrepen in de prijs, dus geen verrassingen.
  • Into.care verbindt alle niveaus van je zorgteam met elkaar, van artsen tot verpleegkundigen, zowel online als offline.
  • Into.care gebruikt zijn eigen e-Health box, dus geen externe partij voor de e-Health connector en meer flexibiliteit

 

De into.care app is gericht op de woonzorgcentra en in de toekomst tevens op de revalidatiecentra en de assistentiewoningen.
Het into.care-platform verbetert je workflow, helpt je samen te werken met teamleden en geeft je opnieuw controle over dagelijkse zorgactiviteiten. Het werkt de papierwinkel weg en versnelt administratieve processen. Ons slim en gebruiksvriendelijk mobiel platform zorgt ervoor dat jij je kan focussen op kwalitatieve bewonerszorg. Kwaliteit, efficiëntie en tevreden bewoners, dat is waarom we allemaal into.care zijn.

 

  • VSB geattesteerd: voldoet aan de functionele, betrouwbaarheids- en veiligheidsvereisten van het VSB / Agentschap Zorg en Gezondheid.
  • Web based: zorgt voor een realtime communicatie tussen de werkvloer en de directie.
  • Mobiele assistent: alle zorgverstrekkers hebben alle bewonersgegevens op ieder ogenblik binnen handbereik.  Dit laat hen toe alle zorgen en prestaties onmiddellijk te kunnen registreren.
  • Zorgportaal: laat je toe je zorgteam real time te managen.
  • Dashboard: de prestatiemonitor van je organisatie. Het is interactief en compleet en geeft je de tools om de zorgkwaliteit van je organisatie te monitoren en te optimaliseren.
  • In the cloud: Geen lokale installatie en client-server verbinding. Je werkt altijd met de laatste softwareversie en je hoeft je geen zorgen te maken over het installeren van eventuele updates.

 

  • Je betaalt een vaste kost per resident per maand. Updates zijn in die prijs inbegrepen, dus geen onverwachte extra kosten.
  • Voor de setup zal een vaste, éénmalige kost aangerekend worden. Deze is afhankelijk van je organisatie, je noden (koppelingen met andere pakketten (verpleegoproepsysteem, apotheker, boekhouding, HR, …), materiaal, opleiding, …. 
  • Per koppeling (verpleegoproepsysteem, apotheker, boekhouding, HR, …) betaal je jaarlijks (behalve het 1e jaar) een vaste kost voor het onderhoud van je koppeling.
  • Maak nu een afspraak met ons sales team zodat wij jou een aan jouw organisatie en noden aangepaste offerte kunnen bezorgen.

Veel gestelde vragen

dummy (do not remove)
Kunnen de actuele gegevens overgenomen worden van het huidige systeem ?

Volgende gegevens kunnen overgenomen worden via export uit het huidige systeem en import in into.care:

  • De infofiche van de resident (naam, voornaam, adres, rijksregisternummer, …)
  • Contactpersonen
  • Kamernummers
Wat als er geen of onvoldoende wifi access points zijn in het WZC ?

De mobiele assistent toestellen (smartphones in het algemeen) kunnen tevens offline gebruikt worden. Ze hebben een access point nodig bij het inloggen en bij het afmelden uit de into.care app.
In2Cloud adviseert de toestellen in dat geval te voorzien van SIM kaarten zodat de mobiele gegevens worden gebruikt tijdens de ronde teneinde de realtime verwerking te garanderen naar de back office toe.

Welk type mobiele assistent wordt voorgesteld ?

In2Cloud stelt het gebruik van de XCover4 smartphones voor. Deze zijn zeer robuust en worden reeds in verschillende zorgomgevingen gebruikt. Ze zijn perfect qua formaat om de zorgapplicatie goed te visualiseren maar toch makkelijk weg te bergen in de werkschort.
Daarnaast promoot In2Cloud de ASCOM smartphone, tevens robuust en te verkrijgen met een handig laadstation. Deze is te verkrijgen onder “lease”-formule.

Met welke apotheker groepen bestaat er al een koppeling ?

De koppeling van into.care met Pharmaforce is men aan het opzetten.
Voor de koppelingen met andere apothekersgroepen (MultiPharma, Lloyds Pharma, Antverpia, …) is men in gesprek met de verschillende instanties.
Iedere koppeling is te analyseren.

Met welke boekhoudpakketten bestaat er al een koppeling ?

Er zijn nog geen koppelingen van into.care met een boekhoudpakket actief.
Een koppeling met boekhoudpakketten die het UBL-protocol hanteren is in principe altijd mogelijk.
Iedere koppeling is te analyseren.

Met welke HR-pakketten bestaat er al een koppeling ?

De koppeling van into.care met Tobania (Toba HR Solutions = ex-Saga Systems) is bestaand.
De koppeling met een ander HR-pakket is te analyseren.