+32 (0)2 895 67 90 info@in2cloud.be

Business Telephony

Contacteer ons vandaag nog
Business Telephony van In2Cloud vervangt uw lokale PBX-telefooncentrale en traditionele telefoonlijnen door VoIP om kosten te besparen. Onze Cloud IPBX-dienst omvat geavanceerde functies om de productiviteit van uw werknemers te verhogen en het contact met uw zakenpartners te verbeteren
Bespaar tot 80%
  • Geen investeringen vooraf, geen onderhoudskosten
  • Geen ISDN-abonnementen
  • Goedkopere tarieven
  • Een flexibel model waarin u betaalt voor wat u gebruikt
Tevreden klanten
  • Snelle, makkelijke communicatie voor contacten: één nummer, persoonlijke voicemail enz.
  • Meer simultane oproepen
Verhoogde productiviteit
  • Volledige mobiliteit
  • Uitgebreide telefoniefuncties zoals doorschakeling, interactief receptiemenu enz.
  • Compatibel met Office 365, Google Apps en tal van CRM of ERP-systemen


Business Telephony van In2Cloud richt zich tot elke organisatie die tot 80% wil besparen, zonder te moeten investeren in dure apparatuur. Wij bieden geavanceerde telefonie-oplossingen voor kleine bedrijven met één gebruiker tot grote ondernemingen met duizenden gebruikers.  

  • Geavanceerde telefonie: omleiding, doorschakeling, groepen, gespreksovername, welkomstbericht (“Welkom bij Janssens en Co”), wachtmuziek, visualiseren van extensies van collega’s, 2e gesprek enz.
  • Gepersonaliseerde voicemail: “Hallo, dit is David, Ik ben momenteel niet bereikbaar. Bedankt om een bericht achter te laten.” Het bericht van de correspondent wordt onmiddellijk per mail naar u doorgestuurd.
  • Virtuele fax: de inkomende faxen worden omgezet in pdf en per mail naar u doorgestuurd. De uitgaande faxen kunnen worden verzonden via het gebruikersportaal.
  • Conferentiegesprek: interne en externe oproepen worden omgeleid naar een specifiek conferentienummer, beveiligd met een pincode. Meldingen van leden die toetreden tot het conferentiegesprek of het verlaten.
  • Videogesprek: op uw telefoon, computer of tablet videogesprekken ontvangen van de deurtelefoon op kantoor, of u nu op kantoor of onderweg bent.
  • Één nummer: één vast nummer delen met uw contacten. In2Cloud stuurt uw oproepen door naar uw vaste lijn, mobiele telefoon, softphone of voicemail, afhankelijk van uw beschikbaarheid en voorkeuren.
  • Softphone: een softphone installeren op uw computer, tablet of smartphone en communiceer met al uw contacten vanop al uw apparaten.
  • Internationale nummers: internationale nummers (+33, +1, +44 enz.) nemen zodat uw contacten u kunnen bellen op een lokaal nummer. De gesprekken met deze nummers zijn gratis voor u.


In2Cloud Business Telefonie1 gebruiker11+ gebruikers25+ gebruikers
Maandelijks€ 10€ 9 € 8
Alle prijzen zijn exclusief btw.

Veel gestelde vragen

dummy (do not remove)
Kan ik een toestel verplaatsen van de ene ruimte naar de andere?

 

Doordat uw set-up in de cloud wordt beheerd, is het mogelijk om uw apparaat van de ene ruimte naar de andere te verplaatsen zonder dat dat een invloed heeft op de configuratie. Uw nummer kan worden gekoppeld aan verschillende apparaten die allemaal de in-/uitlogfunctie ondersteunen. Ontvangt u een oproep, rinkelt elk apparaat waarop u bent ingelogd.

Voor welke landen kan ik een internationaal nummer (+1, +33,...) krijgen voor mijn Belgisch kantoor?
Uw internationale contacten kunnen u bellen tegen een lokaal in plaats van een internationaal tarief indien u internationale nummers (+1, +33, +44, …) gebruikt in uw Belgisch kantoor. Wij bieden internationale nummers voor meer dan 60 landen.
Kan ik mijn bestaande nummers behouden?

Ja. Uw nummers zullen worden overgedragen van uw huidige provider naar In2Cloud. Na overdracht van het nummer bespaart u tot 80% op uw gesprekskosten

Welke functies kan ik in mijn persoonlijk portaal beheren?
Uw persoonlijk portaal heeft tal van functies. Afhankelijk van de gebruiksrechten kunt u oproepen doorsturen, uw voicemailberichten personaliseren en nog veel meer. In het portaal hebt u toegang tot details over gesprekken en uw persoonlijke virtuele fax.
Hoe kan Ik apparaten en nummers bestellen?

Om extra apparaten en nummers te bestellen, kan u contact opnemen met uw In2Cloud account manager.

Kan ik mijn ISDN-abonnementen onmiddellijk beëindigen?

U kunt uw ISDN-abonnementen bij uw huidige telecomoperator beëindigen zodra alle nummers zijn overgezet naar In2Cloud. In principe duurt dit ongeveer 10 dagen en ondertussen zal onze technicus uw telefonie-infrastructuur configureren.